יום שלישי, 19 ביוני 2018

פרופסור דוד צדוק - בזמן שמצמצתם

 בזמן שמצמצתם 


הידעתם שהביטוי "כהרף עין" נובע ממהירות השריר האחראי על המצמוץ? שריר  זה הוא המהיר ביותר בגוף האדם, כאשר משך הזמן של כל מצמוץ הוא בין 100 ל-150 אלפית השנייה. זה אומר שבשנייה אחת ניתן למצמץ 5 פעמים ברצף. המצמוץ מסיע להסיר לכלוך מפני שטח העין על ידי "שטיפה" באמצעות נוזל הדמעות. אחד הפתרונות למניעת עין יבשה הוא מצמוץ יזום כל רבע שעה בפרט לאלו מאיתנו העובדים מול מסך מחשב.

דוד צדוק – הדרך לעין בריאה 


ישנן דרכים רבות לטיפול ביובש העין אבל יש רק שם אחד שעושה את זה במקצועיות כבר 20 שנה. פרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת העיניים בביה"ח שערי צדק, מומחה לקרנית העין ומקדם שיטות טיפול חדשניות, יעילות בעלי אחוז הצלחה גבוהים במיוחד. אם נתקלתם באחד התסמינים של עין יבשה כמו גרד, אדמומיות, טשטוש, כאבי ראש, עייפות, תחושת שריפה או חול, אין שאלה. אתם סובלים מעין יבשה. טיפול מתקדם בעזרת ציוד חדשני אצל המומחה דוד צדוק בעל השם העולמי, יפתור לכם את הבעיה בקלות ולא רק אותה אלא כל מחלת עין אחרת הדורשת מומחיות. יש על מי לסמוך בעיניים עצומות. אז אל תחכו להפתעות בעיניים. הפתיעו אותן עם הטיפול הטוב ביותר. מגיע להן.

לבלוגים ומאמרים נוספים: https://davidzadok.blogspot.com/ , http://www.davidzadok.co.il/https://www.davidzadok.com/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - פריצת דרך בתחום הקטרקט

פריצת דרך בתחום הקטרקט  את זה שהראייה מיטשטשת אתם יודעים, את זה שנוצרת עכירות, חוסר מיקוד וקיים קושי במעבר בין אור לתמונה אתם גם מכירים. ...