יום שני, 9 ביולי 2018

פרופסור דוד צדוק - תסתכלו לעצמכם בעיניים


תסתכלו לעצמכם בעיניים

התיישבת מול הטלוויזיה בערב לצפות בסדרה שאתה אוהב ואז בשיא המתח העיניים מתחילות פתאום לגרד ולשרוף והפסדת את הרגע הגדול. העיניים שלך לא מרגישות בנוח  כיוון שאתה סובל מעין יבשה ויש לה חוסר בדמעות. כדי שהעין תרגיש בנוח וגם תתפקד במיטבה היא זקוקה לדמעות באיכות אופטימלית. לדמעות תפקיד מרכזי וחיוני לבריאות העין. הדמעות שוטפות את העין מלכלוך וחיידקים, שומרות עליהן מהתייבשות ומאפשרות לעפעף לנוע ללא חיכוך. בנוסף, איכות ושקיפות מסך הדמעות הם תנאים הכרחיים לראיה בהירה ומי שיסייע לכם להגיע אליה הוא פרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת העיניים בבית החולים שערי צדק ומומחה ביובש העין.

עיניים יבשות כל הפתרונות

התסמינים לעין יבשה הם רבים וביניהם עקצוצים, גרד, תחושת גרגרי חול, שריפה, גירוי ואדמומיות, כאב בזמן הורדת עדשות אבל אין מה לדאוג כי היום הכל פתיר. רק צריך להרים לרגע את העיניים ולגלות את מומחים ביובש העין שצברו ניסיון רב בתחום. הכירו את פרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת העיניים של ביה"ח שערי צדק ומומחה בבריאות העין עם למעלה מ20 שנות ניסיון ושם עולמי.
פרופסור צדוק יעניק לכם טיפול מתקדם ביובש העין, קל, יעיל, מקצועי וללא כאב. אתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות כי העיניים שלכם בידיים הכי טובות. פנו עוד היום למרפאה ותראו את ההבדל בעצמכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - פריצת דרך בתחום הקטרקט

פריצת דרך בתחום הקטרקט  את זה שהראייה מיטשטשת אתם יודעים, את זה שנוצרת עכירות, חוסר מיקוד וקיים קושי במעבר בין אור לתמונה אתם גם מכירים. ...