יום שלישי, 31 ביולי 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - לבחור במומחה הכי טוב בעיניך

לבחור במומחה הכי טוב בעיניך 


בחיים יש סיכונים רבים וככל שאנחנו חשופים יותר, כל עולים הסיכונים. אחד האיברים החשופים ביותר שלנו הן העיניים. העיניים חשופות לחול ואבק, למחשב, לזיהום אוויר וכל אלו נותנים אותותיהם ועלולים לגרום לדלקות ופגיעה בראייה. בין אם אתה סובל מעין יבשה, מדלקת בקרנית או זקוק לניתוח קטרקט, אל תיקח סיכון. פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שכרי צדק יטפל בעיניכם כמו שרק מומחה יכול וזה ימצא חן בעיניכם....

הניסיון מדבר דוד צדוק 


פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שערי צדק:  מומחה בטיפול ביובש העין ומבצע טיפולי קרנית העין, קטרקט וקרטוקונוס באופן מקצועי ואמין.
אצל פרופסור דוד צדוק תקבלו 20 שנות ניסיון בינלאומי בעין יבשה וטיפולים חדשניים ומתקדמים קצרים, יעילים וללא כאב. 48 שעות והעיניים מחלימות באמצעות מערכת תרמה איי: מערכת המבוססת על עקרון ה IPL , הקרנת הבזקי אור ממוקדים.
אם גם לכם חשוב לקבל מהעיניים שלכם את המקסימום, פנו עוד היום לפרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שערי צדק שיטפל בכם באמצעות תרמה איי והכל באמינות ומקצועיות שלא הכרתם. לבריאות!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - פריצת דרך בתחום הקטרקט

פריצת דרך בתחום הקטרקט  את זה שהראייה מיטשטשת אתם יודעים, את זה שנוצרת עכירות, חוסר מיקוד וקיים קושי במעבר בין אור לתמונה אתם גם מכירים. ...