יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - על העיניים על היובש ועל התסמינים

על העיניים על היובש ועל התסמינים 


העיניים שלנו הן אחד מהכלים החשובים, המורכבים והמופלאים בהם חנן אותנו הטבע. הן מעניקות לנו עולם ומלואו ולא דורשות יותר מדי בתמורה, אך רבים מאתנו עדיין נוטים להזניח את העיניים ואחראים ללא מעט מהנזקים שנגרמים להן.
אחת מהבעיות היא יובש בעיניים. יובש בעיניים הוא בעיה רווחת ומעיקה, תשאלו את פרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת העיניים של בי"ח שערי צדק המטפל באלפי אנשים. אותם אנשים שעובדים שעות מול מסכים ונוטים לסבול ממה שמכונה בעגה המקצועית CVS- Computer Vision Syndrome. תופעות נלוות הן גירוד, צריבה ואי נוחות כללית. אחד הטיפים הוא הגברת המצמוצים שממזערים את הבעיה, בטרם נגיע לטיפול. הישיבה מול המחשב למעשה גורמת לנו לבהות ולמצמץ פחות - הדביקו על המסך פתק שיזכיר לכם את חשיבות המצמוץ והרגילו את עצמכם לפעולה הבסיסית הזאת. אם בכל זאת נתקלתם באחד התסמינים והם אינם חולפים, הכירו את המומחה לטיפול ביובש העין בשיטה חדשנית ומתקדמת ללא כאב, דוד צדוק

לוקחים את העיניים בידיים 

פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת העיניים של ביה"ח שערי צדק, בעל ידיים מיומנות שרכשו 20 שנות ניסיון ומוניטין עולמי בעין יבשה, מחלות וניתוחי קרנית, הסרת קטרקט, השתלת קרניות וטיפול בקרטוקונוס.
חשוב שנזכור שהעיניים שלנו רגישות ללא מעט גורמים חיצוניים ואם נזניח אותן צפויות לנו הפתעות לא נעימות. אז לפני שהעיניים יפתיעו אתכם, הפתיעו אותם בביקור אצל פרופסור צדוק ותראו איך העיניים מתעוררות לחיים.

לבלוגים ומאמרים נוספים:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - פריצת דרך בתחום הקטרקט

פריצת דרך בתחום הקטרקט  את זה שהראייה מיטשטשת אתם יודעים, את זה שנוצרת עכירות, חוסר מיקוד וקיים קושי במעבר בין אור לתמונה אתם גם מכירים. ...