יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - שומרים על העיניים בריאות

שומרים על העיניים בריאות 


בעידן המודרני אי אפשר להימנע לגמרי משימוש במחשב ובסמארטפון, אבל חשוב להגביל את השימוש בהם מסיבות רבות, אחת מהן היא יובש העין.
ישיבה ארוכה מול מסך, שימוש בסמארטפון וגם שימוש במזגן, מהווים סיכון לעין יבשה.
דלקות עיניים, פגיעה בראייה, והורדת סיכויי ההצלחה של ניתוחי עיניים הם חלק מהסיכונים בעין יבשה. כיום ישנם פתרונות מתקדמים המצליחים לעצור את הבעיה עוד לפני הפגיעה. מי שמתמחה בעין יבשה ומוביל את נושא בריאות העין בארץ ובעולם הוא פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת עיניים בבית החולים שערי צדק: כאן תקבלו 20 שנות ניסיון בינלאומי וטיפולים חדשניים ומתקדמים קצרים, יעילים וללא כאב. 48 שעות והעיניים מחלימות.
מאות מטופלים מרוצים לא טועים. בואו גם אתם ותגלו כמה קל ככה פשוט.


20 שנות ניסיון עד 120 


אם גם לכם העיניים יקרות, תנו להן את הטיפול החדשני ביותר אצל פרופסור דוד צדוק משערי צדק. מערכת תרמה איי המבוססת על הבזקי אור ממוקדים,  בשורה אמיתית לטיפול וריפוי עיניים יבשות. איך זה עובד? טיפול מהיר מעודד את העיניים לייצר דמעות מחדש ומחזיר אותן לתפקוד תקין. בלי כאב ובזמן החלמה קצר. סדרת טיפולים קצרה והראיה מתחדדת, הטשטושים והעקצוצים נעלמים ואיכות הראיה ואיתה גם החיים משתפרים פלאים.
במידה ואתם סובלים מעין יבשה, קטרקט, קרנית העין או קרט וקונוס, יש לכם כתובת אמינה ומקצועית: פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שערי צדק ומומחה לבריאות העין כבר 20 שנה. תנו לעיניים שלכם 20 שנות ניסיון ועד 120! ניסיון עשיר בשילוב מקצועיות ואמינות.

לבלוגים ומאמרים נוספים:
https://www.davidzadok.com/, https://davidzadok.blogspot.com/ ,http://www.davidzadok.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - פריצת דרך בתחום הקטרקט

פריצת דרך בתחום הקטרקט  את זה שהראייה מיטשטשת אתם יודעים, את זה שנוצרת עכירות, חוסר מיקוד וקיים קושי במעבר בין אור לתמונה אתם גם מכירים. ...