יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - העיניים שלך בידיים טובות

העיניים שלך בידיים טובות. פרופסור דוד צדוק. 


הנה כמה עובדות מעניינות על עיניים:
רוחבה הממוצע של העין הוא 2.5 ס"מ והיא שוקלת 8 גרם. במהלך זמן החיים העיניים שלנו רואות בממוצע כ24 מיליון תמונות שונות, קרניות של בני אדם דומות כמעט בדיוק לאלו של הכרישים ועוד עובדה מעניינת, בעוד שבטביעת אצבע ישנם 40 מאפיינים ייחודיים, בקשתית העין יש 256.
תחשבו כמה פעולות העיניים שלכם עושות מדי רגע ולרגע לא מפסיקות לעבוד ומטבע הדברים לעיתים נשחקות ונפגעות.  אם רק נהיה עירניים ונגיע בזמן לטיפול של מומחה, הכל ייראה אחרת. פרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שערי צדק יטפל בעיניכם עם 20 שנות ניסיון, שיטות חדשניות, מקצועיות ואמינות. מעין יבשה, קטרקט, קרטוקונוס ועד ניתוחי רפרקציה, כל החדשנות והמומחיות תחת קורת גג אחת.

דוד צדוק. מקצועי. קשוב. בגובה העיניים. 


ניקח את אחת הבעיות השכיחות: בעיית העין היבשה. העולם מתקדם ללא הפסקה ואיתו גם פלאי הטכנולוגיה. היום כבר אין צורך לסבול מעיניים אדומות יבשות עייפות או דומעות בזכות מערכת תרמה איי. בשורה אמיתית לטיפול וריפוי עיניים יבשות. איך זה עובד? הקרנת הבזקי אור ממוקדים, מעודדים את העיניים לייצר דמעות מחדש ומחזירים אותן לתפקוד תקין. בלי כאב. בלי זמן החלמה וללא כל הפרעה לשגרה. סדרת טיפולים קצרה והראיה מתחדדת, הטשטושים והעקצוצים נעלמים ואיכות הראיה ואיתה גם החיים משתפרים פלאים.
תנו לעיניים שלכם את הטיפול המדויק בביטחון. פנו עוד היום לפרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שערי צדק ותצטרפו למאות מטופלים מרוצים.

לבלוגים ומאמרים נוספים:
https://www.davidzadok.com/, https://davidzadok.blogspot.com/ ,http://www.davidzadok.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - פריצת דרך בתחום הקטרקט

פריצת דרך בתחום הקטרקט  את זה שהראייה מיטשטשת אתם יודעים, את זה שנוצרת עכירות, חוסר מיקוד וקיים קושי במעבר בין אור לתמונה אתם גם מכירים. ...