יום שני, 15 באוקטובר 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - מספר אחת בקטרקט

פרופסור דוד צדוק. מספר אחת בקטרקט. 


קטרקט (או בעברית ירוד) היא מחלה המתבטאת בעכירות של עדשת העין, ונובעת ממצב פיזיולוגי בו עדשת העין הטבעית סופגת נוזלים הנמצאים בסמוך אליה ולכן השקיפות שלה יורדת. דבר זה גורם לפגיעה בחדות הראיה ובאיכותה.
מי שסובל מקטרקט יתלונן לרוב על סנוור, טשטוש ראייה המתקדם בהדרגה, ירידה ביכולת הראייה בלילה, צורך תכוף בהחלפת המשקפיים, כפל ראייה בעין אחת, צורך בתאורה חזקה לקריאה ושינוי בראיית צבעים. טשטוש הראייה יתקדם בהדרגה וללא טיפול יכול להגיע עד אבדן ראייה מלא..
הסיבה עיקרית להופעת קטרקט היא השפעת הגיל. הקטרקט מופיע כמעט אצל כל אדם מגיל מסוים, ורוב בני ה 80 ומעלה סובלים מהמחלה בדרגת חומרה זו או אחרת.

את המצב הזה אפשר לפתור היום בקלות, בזמן קצר וללא כאב וזאת הודות לשינוי הגדול שעבר תחום ניתוחי הקטרקט. כיום ישנן עדשות פרימיום מיוחדות המתקנות את הראיה ואף עוזרות להיפטר ממשקפיים
אחד מהרופאים המומחים המובילים את השינוי והחדשנות בקטרקט הוא פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שערי צדק. ניתוח פשוט ושוב רואים בחדות.

עדשות פרימיום. טיפול סופר פרימיום. 


עד לא מזמן העדשות המלאכותיות אפשרו לנו לראות ללא משקפיים רק לטווח אחד, קרוב או רחוק. כתוצאה מכך נאלצו המנותחים להשתמש במשקפיים במעבר למרחקים שונים אבל בשנים האחרונות הביאו פריצת דרך וכיום ניתן להשתיל עדשות פרימיום מולטיפוקליות המאפשרות לראות לכל הטווחים ללא משקפיים.
הטיפול היעיל הוא ניתוח פשוט. במהלך הניתוח מסירים את העדשה העכורה ומשתילים במקומה עדשה מלאכותית המחליפה את תפקידה האופטי של העדשה שהוצאה. לאחר הסבר מפרופסור דוד צדוק, כחלק מתכנון הניתוח, מחליטים יחד מהי העדשה העדיפה: עדשה רגילה (מרחק מוקד אחד) המתקן קוצר או רוחק ראיה או עדשה מתקדמת (עדשות טוריות הכוללות צילינדר או עדשות מולטיפוקליות).
תנו את העיניים שלכם למומחה בבריאות העין והצטרפו למאות מטופלים מרוצים. פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת עיניים בשערי צדק מחזיר את החיים לעיניים.


לבלוגים ומאמרים נוספים:
https://www.davidzadok.com/, https://davidzadok.blogspot.com/ ,http://www.davidzadok.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - פריצת דרך בתחום הקטרקט

פריצת דרך בתחום הקטרקט  את זה שהראייה מיטשטשת אתם יודעים, את זה שנוצרת עכירות, חוסר מיקוד וקיים קושי במעבר בין אור לתמונה אתם גם מכירים. ...